Mitt sminkebord

Siden jeg kjøpte alex skuffeseksjon så tenkte jeg å vise dere hvordan jeg har sminkebordet mitt nå. Jeg har dessverre ikke noen bilde hvordan jeg hadde det før, men da sto det masse sminke på bordet og så egentlig ganske rotete ut. Og jeg er den som liker å ha det ryddig, så det ble så mye bedre når jeg fikk skuffeskejsonen. Og er så fornøyd hvordan det ble!

Og sånn har jeg det nå! Møblene er frå ikea utenom speilet og stolen. Speilet er frå Europris og det samme er lysene som er festet på.

Har dere lyst til at jeg viser hvordan jeg har organisert sminken min?

Ha en god kveld! Love u all <3

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg