Innkjøp

 

Da var det tid for å vise dere hva jeg kjøpte i går.

Det var ikke alle ting jeg fant link til, men noen fant jeg. En del var også på salg så det er kanskje derfor. Og jeg er veldig glad i svart, aha!  Så er en del mye svart her, men noen av plaggene finnes også i andre farger.

Topp: Bikbok, M, 179,- 

Bukse: Her Er bare i rød her

Topp: Her

Genser: Bikbok, XS, 149,-

Topp: H&M, S, 99,-

Genser: Her

Genser: Bikbok, S, 199,-

Genser: Her

Vipper: House of lashes, Iconic lite, 189,-

Color correcting pen: Maybelline, grøn, 109,-

 

Det var det, nå skal jeg bare forsette å rydde her. Ha en god kveld videre! 😀

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg