Shopping

Nå er jeg endelig på vei hjem fra Ikea og masse shopping. Ble litt mere handling enn det jeg trodde det ville bli. Men er ikke ofte jeg får shoppa heller så da tok jeg sjansen. Så nå kan jeg si at jeg er blakk, haha!

Så det vil bli et innlegg i morgen der jeg viser hva jeg kjøpte. Dere som lurer så kjøpte jeg Alex skuffeseksjon på Ikea. For å få det litt mere organisert i sminken. Jeg kan sikkert vise hvordan jeg organiserer sminken når jeg har fått det på plass.

Ha en god kveld videre! ❤

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg