Ressultatet etter hårfarging

Jeg kan starte med å si at jeg ble veldig fornøyd med hårfagen, men noe av det gamle skinner igjennom. Så tror jeg skal farge det om igjen om en måned for å få dekket det helt. Og mye av det røde skjæret gikk også bort så tror jeg ikke trenger lillashampoo, men det kan jeg heller la tiden vise.

 Dette bilde viser hvordan det så ut før. Det er ikke det beste bilde, men den viser hårfargen værtfall.

 

Og sånn er det nå! Man kan se det er en del mørkere, og lyset får meg til å se sååå mye belkere ut enn det jeg. Men prøvde å finne et lys som viste hårfargen

hvordan den ser ut på ekte.

Dere for kose dere masse resten av kvelden, og i morgon resier jeg og mamma til ikea. Så det blir en tidlig kveld på meg i dag siden vi må reise kl 08:00. Viss vi stopper innom noen andre butikker, så kommer jeg til å shoppe litt der, så dere kan se kva jeg kjøpte på Lørdag. Blir litt sent i morgon. Kommer til å prøve å legge ut noe kl 18:00 som vanlig.  

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg