27.02.2018

Hei dere!

Dette er mitt første innlegg så jeg tenke å begynne veldig enkelt. Bare skrive litt om meg sjelv.

Jeg er en jente som har drevet på med sminke osv i 5 år. På fritiden prøver jeg å trene litt pga deprisjon, og det kommer jeg til å skrive mere om hvordan jeg kjemper mot den deprisjoen og hvordan det funker for meg.

Jeg hadde en tøff fortid, men alt er greit nå. Jeg vil også prøve å få ut mine meninger og prøve å hjelpe andre som sliter, for jeg har vært der selv. Så det er bare å spørre meg om det er noe dere lurer på. Jeg er ingen ekspert, men jeg vil så gjerne hjelpe. 

Og her er det et bilde av meg og hunden min, Buster. Og han behandler jeg som han skulle vært mitt egent barn, aha <3

Siden jeg går i 10. Klasse så skal jeg begynne på vidregående neste år. Og jeg håper på å komme inn på helse og oppvekst. For å så utdanne meg som hudlege. Jeg slet med huden min før, og nå har den blitt fin igjen. Jeg er ingen ekspert her heller, men jeg kan lære meg mere og mere oppgjeonnom årene. 

Det ble kanskje litt rotete i teksten min, men håper dere skjønte kva jeg mente! Skal prøve å blogge minst en gang hver dag.

byebye ses i morgon <3

2 kommentarer
    1. hvilke smykker/ringer bruker du?
      hva slags stil har du?
      har du klappet til en gutt i ansiktet før? hva skjedde?
      har du mange venner?
      har du lange eller korte negler?
      🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg